7
Kvě
0

Výchova osobnosti žáků


V dnešní době se hodně bazíruje na prezentaci osobitého vlastního názoru žáků. Proč ne. Jak může vypadat modelový případ?

Pokud žák v minulosti tvrdil, že krokodýl je ryba, byla to chyba.

Dnes to  pochopitelně chyba není, nýbrž je to žákův osobitý vlastní názor, který má právo zastávat. Na učiteli je, aby nezranil žákovu osobnost či nenarušil jeho sebevědomí. Musí proto vytvořit vstřícnou edukační atmosféru a pro dané tvrzení najít vhodnou interpretaci.

Například:

„Správně, Pepo, krokodýl patří mezi ryby, taky mezi obojživelníky. I mezi tropický hmyz, zkrátka mezi všechny obyvatele afrických řek. Patří mezi ně, protože spolu s nimi tvoří jednu velkou šťastnou  rodinu, které se říká ekosystém. A jinak je to plaz, ty debile!“

Be Sociable, Share!
Čtěte také:   Kupte si celou Moskvu za 3 miliony dolarů!




1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (zatím nebylo hodnoceno)
Loading...
Líbil se Vám tento příspěvek?
Přihlašte se k RSS feedu a do Vaší čtečky Vám příjde upozornění kdykoliv, když se na tomto blogu objeví nový článek.
Napište komentář




Celadon theme by the Themes Boutique